Specificaties
Feature | Details |
---|---|
Motor en transmissie | |
Type | Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn |
Inhoud | 1050 cc |
Boring | 79 mm |
Slag | 71,4 mm |
Compressieverhouding | 12,92:1 |
Max. vermogen EC | 150 PS / 148 Bhp (110 kW) bij 10.500 t/min |
Max. koppel EC | 117 Nm bij 7.150 t/min |
Systeem | Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI |
Uitlaat | Roestvaststalen 3-in-1-in-2 uitlaatsysteem met hoog gemonteerde rvs-dempers |
Eindaandrijving | X-ringketting |
Koppeling | Natte slipkoppeling met meerdere platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Frame | |
Frame | Twin-sparconstructie van aluminium buizen |
Swingarm | Enkelzijdig, aluminiumlegering met excentrische kettingversteller |
Voorband | Gegoten aluminiumlegering, spaakwiel 17 x 3,5 inch |
Achterwiel | Gegoten aluminiumlegering, spaakwiel 17 x 6,0 inch |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 190/55 ZR17 |
Voorvering | Showa 43 mm upside down-voorvork met instelbare voorspanning, uitgaande demping en compressiedemping, veerweg van 120 mm |
Achterwielophanging | Showa monoshock mey instelbare voorspanning, terugverings- en compressiedemping, veerweg achterwiel van 130 mm |
Front Brakes | Dubbele, zwevende remschijf van 320 mm, Brembo radiale monoblock-remklauwen met 4 zuigers. Uitschakelbaar ABS |
Rear Brakes | Enkele remschijf 255 mm, zwevende 2-zuigerremklauw. Uitschakelbaar ABS |
Instrumentendisplay en -functies | 5" TFT-kleurendisplay voor instrumenten |
Afmetingen en Gewicht | |
Breedte stuur | 775 mm |
Hoogte zonder spiegels | 1.070 mm |
Zadelhoogte | 825 mm |
Wielbasis | 1.445 mm |
Vorksprong | 22,9 º |
Naloop | 91,3 mm |
Dry Weight | 192 kg |
Tankinhoud | 15,5 L |
Brandstofverbruik | |
Brandstofverbruik | 5,2 L/100 km |
CO2 Figures | Euro 4 emissienorm: 119 g/km **De CO2-uitstoot en het brandstofverbruik worden gemeten volgens verordening 168/2013/EG. De waarden voor het brandstofverbruik zijn het resultaat van specifieke testomstandigheden en dienen alleen ter vergelijking. De resultaten in een werkelijke rijsituatie kunnen anders zijn. |
Feature | Details |
---|---|
Motor en transmissie | |
Type | Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn |
Inhoud | 1050 cc |
Boring | 79 mm |
Slag | 71,4 mm |
Compressieverhouding | 12,92:1 |
Max. vermogen EC | 150 PS / 148 Bhp (110 kW) bij 10.500 t/min |
Max. koppel EC | 117 Nm bij 7.150 t/min |
Systeem | Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI |
Uitlaat | Roestvaststalen 3-in-1-in-2 uitlaatsysteem met hoog gemonteerde rvs-dempers |
Eindaandrijving | X-ringketting |
Koppeling | Natte slipkoppeling met meerdere platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Frame | |
Frame | Twin-sparconstructie van aluminium buizen |
Swingarm | Enkelzijdig, aluminiumlegering met excentrische kettingversteller |
Voorband | Gegoten aluminiumlegering, spaakwiel 17 x 3,5 inch |
Achterwiel | Gegoten aluminiumlegering, spaakwiel 17 x 6,0 inch |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 190/55 ZR17 |
Voorvering | Öhlins 43 mm NIX30 upside down-voorvork met instelbare voorspanning, uitgaande demping en compressiedemping, veerweg van 120 mm |
Achterwielophanging | Öhlins TTX36 monoshock mey instelbare voorspanning, terugverings- en compressiedemping, veerweg achterwiel van 130 mm |
Front Brakes | Dubbele, zwevende remschijf van 320 mm, Brembo radiale monoblock-remklauwen met 4 zuigers. Uitschakelbaar ABS |
Rear Brakes | Enkele remschijf 255 mm, zwevende 2-zuigerremklauw. Uitschakelbaar ABS |
Instrumentendisplay en -functies | 5" TFT-kleurendisplay voor instrumenten |
Afmetingen en Gewicht | |
Breedte stuur | 775 mm |
Hoogte zonder spiegels | 1.070 mm |
Zadelhoogte | 825 mm |
Wielbasis | 1.445 mm |
Vorksprong | 22,9 º |
Naloop | 91,3 mm |
Dry Weight | 189 kg |
Tankinhoud | 15,5 L |
Brandstofverbruik | |
Brandstofverbruik | 5,2 L/100 km |
CO2 Figures | Euro 4 emissienorm: 119 g/km **De CO2-uitstoot en het brandstofverbruik worden gemeten volgens verordening 168/2013/EG. De waarden voor het brandstofverbruik zijn het resultaat van specifieke testomstandigheden en dienen alleen ter vergelijking. De resultaten in een werkelijke rijsituatie kunnen anders zijn. |